piątek, 31 stycznia

Marka Direct Action została powołana do życia w 2014 roku. Cel jej powstania od samego początku był jasny – dostarczać wyposażenie osobiste dla operatorów jednostek specjalnych wojska i policji państw NATO. Kluczem do sukcesu marki jest stworzenie kompletnego, w pełni modułowego systemu, który pozwala na dopasowanie sprzętu do indywidualnych wymagań użytkownika oraz do charakteru misji. Doskonale odzwierciedla to filozofia marki opierająca się na podejściu „Individual-as-a-system”. A dzięki produkcji we własnych zakładach jakość wykończenia, trwałość oraz dbałość o detale jest na najwyższym światowym poziomie. Mało tego istnieje możliwość tworzenia produktów customowych. Dzięki ciągłej współpracy z operatorami sił specjalnych i zbieraniu od nich informacji zwrotnych, Direct Action nieustannie rozwija i udoskonala swoje produkty.

Rdzeń oferty Direct Action stanowią produkty, których nazwy nawiązują do samolotów pilotowanych przez Polaków walczących m. in. w bitwie o Anglię (Spitfire, Hurricane, itd). W ten sposób marka podkreśla swoje korzenie i tożsamość, jednocześnie oddając hołd bohaterom. Obecnie sprzęt marki Direct Action jest używany przez oddziały specjalne w wielu krajach, w tym w Polsce, Francji, Szwajcarii, Niemczech, Austrii, Grecji, Belgii, Czechach, Słowacji i na Litwie. Cała produkcja odbywa się w trzech zakładach w Polsce, a jakość procesów produkcyjnych jest potwierdzona certyfikatami AQAP 2110:2016 i ISO 9001:2015.

Zobacz film

Kalendarium Direct Action

2013

  • Uzyskanie dostępu do technologii cięcia laserowego.
  • Powstanie pierwszych projektów plecaków i toreb z wykorzystaniem tej innowacyjnej technologii.

2014 

  • Powstanie marki Direct Action jako linii w Helikon-Tex.
  • Debiut na targach IWA w Norymberdze.
  • Przekształcenie w samodzielną markę z nowym logo.
  • Uruchomienie pierwszego zakładu produkcyjnego w Polsce.
  • Realizacja pierwszego przetargu dla polskiej jednostki specjalnej.
  • Udział w zawodach medycyny taktycznej Paramedyk.

2015 

  • Uruchomienie sklepu internetowego na rynek USA.
  • Dołączenie do zespołu Grzegorza „Żwira” Urbańskiego, weterana JW GROM.
  • Prezentacja pełnej oferty na targach Enforce Tac w Norymberdze.
  • Rozwój międzynarodowej sieci dystrybucji.

2016-2019 

  • Ekspansja na rynki międzynarodowe
  • Udział w kluczowych targach branżowych (SHOT Show, Enforce Tac, SOFIC, Milipol).
  • Wybór Spitfire jako podstawowego plate carriera przez JW GROM.
  • Uzyskanie certyfikacji AQAP i ISO.
  • Wprowadzenie systemu Spitfire MK II.

2020-2024 

  • Kontynuacja rozwoju mimo pandemii COVID-19.
  • Uruchomienie dwóch nowych zakładów produkcyjnych w Polsce.
  • Uzyskanie koncesji na obrót balistyką.
  • Prezentacja nowych kategorii produktów (odzież, rozwiązania membranowe i ocieplające, a także peryferia balistyczne) na targach Enforce Tac i MSPO.

Polecamy temat: 10. rocznica Direct Action na Future Forces w Pradze! >>

Direct Action konsekwentnie realizuje swoją misję dostarczania najwyższej jakości sprzętu taktycznego.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Direct Action.

Źródło informacji: Direct Action