Marka Direct Action została powołana do życia w 2014 roku. Cel jej powstania od samego początku był jasny – dostarczać wyposażenie osobiste dla operatorów jednostek specjalnych wojska i policji państw NATO. Kluczem do sukcesu marki jest stworzenie kompletnego, w pełni modułowego systemu, który pozwala na dopasowanie sprzętu do indywidualnych wymagań użytkownika oraz do charakteru misji. Doskonale odzwierciedla to filozofia marki opierająca się na podejściu „Individual-as-a-system”. A dzięki produkcji we własnych zakładach jakość wykończenia, trwałość oraz dbałość o detale jest na najwyższym światowym poziomie. Mało tego istnieje możliwość tworzenia produktów customowych. Dzięki ciągłej współpracy z operatorami sił specjalnych i zbieraniu od nich informacji zwrotnych, Direct Action nieustannie rozwija i udoskonala swoje produkty.
Rdzeń oferty Direct Action stanowią produkty, których nazwy nawiązują do samolotów pilotowanych przez Polaków walczących m. in. w bitwie o Anglię (Spitfire, Hurricane, itd). W ten sposób marka podkreśla swoje korzenie i tożsamość, jednocześnie oddając hołd bohaterom. Obecnie sprzęt marki Direct Action jest używany przez oddziały specjalne w wielu krajach, w tym w Polsce, Francji, Szwajcarii, Niemczech, Austrii, Grecji, Belgii, Czechach, Słowacji i na Litwie. Cała produkcja odbywa się w trzech zakładach w Polsce, a jakość procesów produkcyjnych jest potwierdzona certyfikatami AQAP 2110:2016 i ISO 9001:2015.
Zobacz film
Kalendarium Direct Action
2013
- Uzyskanie dostępu do technologii cięcia laserowego.
- Powstanie pierwszych projektów plecaków i toreb z wykorzystaniem tej innowacyjnej technologii.
2014
- Powstanie marki Direct Action jako linii w Helikon-Tex.
- Debiut na targach IWA w Norymberdze.
- Przekształcenie w samodzielną markę z nowym logo.
- Uruchomienie pierwszego zakładu produkcyjnego w Polsce.
- Realizacja pierwszego przetargu dla polskiej jednostki specjalnej.
- Udział w zawodach medycyny taktycznej Paramedyk.
2015
- Uruchomienie sklepu internetowego na rynek USA.
- Dołączenie do zespołu Grzegorza „Żwira” Urbańskiego, weterana JW GROM.
- Prezentacja pełnej oferty na targach Enforce Tac w Norymberdze.
- Rozwój międzynarodowej sieci dystrybucji.
2016-2019
- Ekspansja na rynki międzynarodowe
- Udział w kluczowych targach branżowych (SHOT Show, Enforce Tac, SOFIC, Milipol).
- Wybór Spitfire jako podstawowego plate carriera przez JW GROM.
- Uzyskanie certyfikacji AQAP i ISO.
- Wprowadzenie systemu Spitfire MK II.
2020-2024
- Kontynuacja rozwoju mimo pandemii COVID-19.
- Uruchomienie dwóch nowych zakładów produkcyjnych w Polsce.
- Uzyskanie koncesji na obrót balistyką.
- Prezentacja nowych kategorii produktów (odzież, rozwiązania membranowe i ocieplające, a także peryferia balistyczne) na targach Enforce Tac i MSPO.
Polecamy temat: 10. rocznica Direct Action na Future Forces w Pradze! >>
Direct Action konsekwentnie realizuje swoją misję dostarczania najwyższej jakości sprzętu taktycznego.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Direct Action.
Źródło informacji: Direct Action